Rola zapowiedzi telefonicznych na prawidłowe działanie danej firmy.

Większość firm a już na pewno te, które posiadają telefoniczną obsługę klienta muszą wiedzieć, że w tym samym czasie może próbować dodzwonić się paru gości jednocześnie. W takim momencie przeważnie powinna być nastawiona informacja dotycząca tego, do jakiej firmy się osoba dodzwoniła oraz także to, iż obecnie każdy konsultant bywa zajęty. Będą to inaczej określane zapowiedzi telefoniczne.
stara centrala telefoniczna
Opracowanie: Adam Foster
Na podstawie: http://www.flickr.com
Dane zapowiedzi muszą być uruchamiane w momencie zajętości linii wszystkich konsultantów jak i w godzinach, w których firma jest nieczynna. W internecie ma się możliwość znaleźć dużą liczbę stron, na jakich ma się możliwość dowiedzieć w jaki sposób najlepiej zaaranżować zapowiedzi telefoniczne (portal Studio nagrań "Fabryka Dźwiękuff" wejdź). Będzie to niebywale ważne, gdyż nieraz oczekujący na połączenie jest w długiej kolejce oczekujących. Taka sytuacja może się przytrafić sporadycznie i wówczas nie ma sporego problemu, jednak, gdy upodobanie propozycją firmy będzie dość spore to nie można pozwolić sobie na stratę któregokolwiek klienta.

Dlatego tak spora ilość firm obecnie korzysta z automatycznych sekretarek a także ustawień przez zapowiedzi telefoniczne, jakie powiadomią możliwego klienta o długości czasu oczekiwania na połączenie. W jaki sposób daną zapowiedź można ustawić na swoim numerze telefonu? Przede wszystkim niezbędne będzie posiadanie centralki w swoim biurze, która ma funkcję skonfigurowania zapowiedzi w czasie czekania na połączenie. Gdy centralka ma taką funkcję trzeba ją odpowiednio skonfigurować – ustawić odpowiedni czas czekania, czas emitowania zapowiedzi, oraz właściwy przerywnik, jaki urozmaici prawdopodobnemu klientowi czas czekania.


Może zainteresują ciebie także

Rzeczy, które musimy oczekiwać od firmy ochrony.

pompa ciepła
Opracowanie: David Cedrone
Na podstawie: http://www.flickr.com
W naszym kraju funkcjonuje kilka tysięcy agencji mienia oraz osób. Część z nich to wielkie korporacje ogólnopolskie, a inne to mniejsze przedsiębiorstwa albo spółki cywilnych osób koncentrujące się na rynkach lokalnych.


telefon Nexus
Opracowanie: vagueonthehow
Na podstawie: http://www.flickr.com
Niejedna zapowiedź to osobista kwestia każdego właściciela firmy. Jednakże musi być to wyrazisty, ciepły głos, jaki w dość jasny i zrozumiały sposób objaśni sytuację jak i poda przybliżony czas czekania na połączenie z konsultantem. W dodatku jak już wyżej było napisane, aby umilić okres oczekiwania dodaje się do zapowiedzi stosownie relaksacyjną muzykę, jaka uatrakcyjni zapowiedzi telefoniczne i dzięki temu właściwy klient pozostanie na linii wówczas, kiedy okres czekania będzie wyjątkowo długi.
17-08-18 09:27
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.