Jak najlepiej można zapewnić swojej stronie wielu odwiedzających, jakie są najlepsze metody do tego.

Każdy, kto posiada swoją stronę w internecie chciałby, aby jak najwięcej ludzi tam wchodziło. Lecz mając na uwadze liczbę działających serwisów to zadanie jest coraz trudniejsze. Na to, aby użytkownicy wpisywali sami adres i w ten sposób odwiedzali dany serwis ma szansę niewielka ich liczba - do których zaliczają się wszystkie duże portale społecznościowe, informacyjne czy handlowe.
Popularność wszystkich innych serwisów opiera się na wyszukiwarkach internetowych, a tak naprawdę na wynikach, które one zwrócą. Obecnie najbardziej popularną z nich jest Google, i to ono właśnie ustala zasady, według których ustalana jest kolejność wyświetlania. Jak można zauważyć, pojawienie się w pierwszej dziesiątce z wynikami na daną frazę daje jeszcze jakiś sensowny poziom odwiedzin, natomiast późniejsze pozycje to tylko trochę przypadkowych wejść. Z tego też powodu właściciele internetowych stron szukają różnych metod na to, aby zapewnić najwyższe pozycje w wyszukiwarce - . Najbardziej popularne od dawna jest pozycjonowanie, jakie polega na odpowiednim przygotowaniu serwisu pod względem zawartości i pozyskaniu mocnych linków, które odzwierciedlają jakość serwisu. Działania pozycjonerskie najczęściej realizowane są na wybrane słowa kluczowe, jakie zapewnić mają odpowiednią ilość odwiedzin.
słowa-kluczowe-obrazek
Opracowanie: Philip Taylor
Na podstawie: http://www.flickr.com

Pozycjonowanie jest skutecznym sposobem, jednak wymaga naprawdę dużej ilości pracy i sporego funduszu. Dodatkowo wiąże się z takim niebezpieczeństwem, że jeżeli wyszukiwarka zmieni algorytmy, to okazać się może że miejsca znacząco spadną. Dlatego też dużo firm równolegle z nim decyduje się także na system Google (zobacz pozycjonowanie stron w wyszukiwarce) adwords, a w coraz większej ilości przypadków jedynie na nim buduje swój marketingowy sukces. Takie rozwiązanie ma parę istotnych zalet - . Przede wszystkim będzie bardzo szybkie do wdrożenia.
Proces pozycjonowania trwać może nawet miesiącami, w czasie których trzeba przecież utrzymywać biznes, a klientów zbyt wielu nie ma. W przypadku linków sponsorowanych wyświetlają się w niedługim czasie po uruchomieniu, przez co od razu można się spodziewać określonych efektów. Następnym plusem tego systemu jest pełna kontrola nad wydatkami. Wykupując pakiet linków można precyzyjnie ustalić, jak dużo chce się na nie przeznaczyć, poza tym opłaty pobierane będą tylko za faktyczną akcję odwiedzającego, a nie za samą emisję. Należy zwrócić uwagę także na skuteczność, jaka w tym wypadku jest naprawdę wysoka. Linki wyświetlane są w tematycznych serwisach, przez co można z nimi dotrzeć do wybranej, określonej grupy klientów którzy się interesują danym tematem.
22-08-03 08:30
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.