Czym są materiały POS i do czego są przydatne? Gdzie często znajdują zastosowanie?

POS to skrót z angielskiego point of sales materials. Są to materiały, jakie również stanowią pojemniki na produkty, ulotki reklamowe i informatory. Mogą mieć różne kształty, barwy, są również zrobione z różnych surowców, jak drewno, plastik lub papier. Wśród najbardziej powszechnych trzeba wymienić display, ekspozytory albo stoiska promocyjne. Materiały POS można podzielić na zewnętrzne oraz wewnętrzne.


Teczki konferencyjne
Opracowanie: ukeig
Na podstawie: http://www.flickr.com
Niezwykle ważna w tym temacie jest logistyka (szczegóły na stronie http://www.kador.pl/logistyka) materiałów POS, gdyż to nie jedynie ich jakość wykonania i przechowywania, lecz również ustawienia. Od tego gdzie będzie się znajdowała reklama zależy jej skuteczność. Powinniśmy ustawiać je w miejscach, gdzie będą widoczne dla klientów i dość proste w zapoznaniu się z treścią oraz zawartością.

Dobrze wykonane, to znaczy wysokiej jakości materiały nie wymagają częstego doglądania ich, w związku z tym powinno się zainwestować w najbardziej jakościowe rzeczy. Przechowywaniem takich rzeczy zajmuje się sporo firm, jakich specjalizacją jest druk i magazynowanie tego typu rzeczy, które mają związek ze sprzedażą i reklamą. W standardowej ofercie takiej firmy jest przechowywanie, dostarczenie poprzez ulokowanie w najkorzystniejszym miejscu.


Dodatkowe usługi to sortowanie i przepakowanie naszych rzeczy, jak również funkcja kontrolna nad ilością materiałów oraz w razie potrzeby konserwacja. Nikomu nawet nie ma potrzeby mówić, jak reklamowanie się jest istotne dla firmy funkcjonującej w każdej branży. Dobry marketing(zobacz doradztwo marketingowe) potrafi powiększyć sprzedaż nawet o trzydzieści procent, lecz tylko jak jest wykorzystany we właściwy sposób.

Przeważnie ludzie są wzrokowcami, więc nabywają towary oraz spożywają oczami, dobrze więc ulokować produkty w jak najbardziej odpowiednich miejscach. Każda odpowiednio użyta reklama jest bardzo istotna, online jak i offline. Chociaż dziś wciąż więcej osób używa reklamy online, to jednakże klasyczne formy reklamy bez wątpienia nie odeszły w przeszłość. Przykładem są standy kartonowe , albo też materiały reklamowe oraz firmowe obecne w czasie przeróżnych wydarzeń, dajmy na to teczka konferencyjna (oferta na teczki konferencyjne). Jest ona wciąć przydatna i ciągle w powszechnym użyciu.
20-01-14 07:24
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.