Drukowanie biletów wizytowych. Najlepsze szablony!

Wizytówka służy do przekazania i zachowania danych adresowych i znamiennie ułatwia kontakty interpersonalne. Jest koniecznym składnikiem w pracy i życiu towarzyskim.
Wizytówka powinna mieścić imię i nazwisko, niżej zajmowane stanowisko, w dolnych rogach wizytówki nazwę i adres miejsca przedsiębiorstwa, również numery telefonów i adres e-mail.

Logo
wizytówka
Opracowanie: Geoffrey Franklin
Na podstawie: http://www.flickr.com
firmy umieszcza się bądź w centrum wizytówki, ponad imieniem i nazwiskiem, lub przy danych adresowych. Powinna być drukowana jednostronnie, na twardym kartoniku, najlepiej białym. Strona zadrukowana wizytówki może posiadać fakturę równą, bądź porowatą, dekoracyjną, jednak nie zwracającą zanadto uwagi. Część spodnia powinna być pusta, albowiem wykorzystuje się ją do ewentualnej korespondencji, czy też zapisania wiadomości przekazanych dla osób wymieniających bilety wizytowe. Bilety wizytowe są reklamą i wizytówką właściciela, dlatego nadzwyczaj istotne jest jak wyglądają. Szablony wizytówek w łatwy sposób można dostosować do swoich potrzeb np. http://www.netprint.pl/wizytowki. Prawidłowo wydrukowana wizytówka musi być przede wszystkim klarowna, dobrze sporządzona, czysta. Nie jest w dobrym stylu również rozdawanie własnych biletów wizytowych wszędzie, ani wręczenia jednej osobie paru bilecików. Najbardziej odpowiednia wizytówka to taka, która zezwala stwierdzić kogo reprezentuje i jak się z tą osobą skontaktować. Przy zgromadzeniach firmowych wizytówki wymienia się najczęściej na początku zebrania, przy towarzyskich na zakończenie spotkania
wizytówki
Opracowanie: César Santiago Molina
Na podstawie: http://www.flickr.com
.


Może zainteresują ciebie także

Wręczanie klientom upominków reklamowych to współcześnie już przeszłość – czym w takich wypadkach można ich dodatkowo zaskoczyć?

ulotki i wizytówki
Opracowanie: Paul Stainthorp
Na podstawie: http://www.flickr.com
Jeśli prowadzisz swoją firmę, wtedy zdecydowanie doskonale zdajesz sobie sprawę z faktu, jak nader ważne jest utrzymywanie poprawnych relacji z kontrahentami. Jeśli chcesz sprawić, że będą myśleli o Tobie dobrze, wtedy powinieneś przykładowo wręczać im od czasu do czasu drobne prezenty. Kiedy uważasz, że gadżety reklamowe są już niemodne, wtedy mamy dla Ciebie inne rozwiązanie – powinieneś zwrócić szczególną uwagę na druki akcydensowe, dzięki którym będziesz w stanie fajnie zaskoczyć właściwie każdego kontrahenta.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.