Drukowanie biletów wizytowych. Najlepsze szablony!

Wizytówka służy do przekazania i zachowania danych adresowych i znamiennie ułatwia kontakty interpersonalne. Jest koniecznym składnikiem w pracy i życiu towarzyskim.
Wizytówka powinna mieścić imię i nazwisko, niżej zajmowane stanowisko, w dolnych rogach wizytówki nazwę i adres miejsca przedsiębiorstwa, również numery telefonów i adres e-mail.


Logo
wizytówka
Opracowanie: Geoffrey Franklin
Na podstawie: http://www.flickr.com
firmy umieszcza się bądź w centrum wizytówki, ponad imieniem i nazwiskiem, lub przy danych adresowych. Powinna być drukowana jednostronnie, na twardym kartoniku, najlepiej białym. Strona zadrukowana wizytówki może posiadać fakturę równą, bądź porowatą, dekoracyjną, jednak nie zwracającą zanadto uwagi. Część spodnia powinna być pusta, albowiem wykorzystuje się ją do ewentualnej korespondencji, czy też zapisania wiadomości przekazanych dla osób wymieniających bilety wizytowe.
Bilety wizytowe są reklamą i wizytówką właściciela, dlatego nadzwyczaj istotne jest jak wyglądają. Szablony wizytówek w łatwy sposób można dostosować do swoich potrzeb np. . Prawidłowo wydrukowana wizytówka (wizytówka meble) musi być przede wszystkim klarowna, dobrze sporządzona, czysta. Nie jest w dobrym stylu również rozdawanie własnych biletów wizytowych wszędzie, ani wręczenia jednej osobie paru bilecików. Najbardziej odpowiednia wizytówka to taka, która zezwala stwierdzić kogo reprezentuje i jak się z tą osobą skontaktować. Przy zgromadzeniach firmowych wizytówki (zobacz by porównać) wymienia się najczęściej na początku zebrania, przy towarzyskich na zakończenie spotkania
wizytówki
Opracowanie: César Santiago Molina
Na podstawie: http://www.flickr.com
.


Konkretnym uzasadnieniem owej reguły jest fakt, że przy zebraniu firmowym najpoprawniej na samym starcie określić godności i hierarchię osób, które się spotykają, co uprości porozumiewanie się i proces spotkania. Przy konstruowaniu odpowiedniej wizytówki trzeba nie tylko zwrócić uwagę na rozmiar wizytówki, rozlokowanie graficznych elementów, azali wybór czcionki, ważnym elementem przy planowaniu jest kolor. Obecnie wizytówka dj jest nieodłączną częścią marketingu, dlatego odpowiednie zestawienie kolorów może uczynić z wizytówki ciekawy a także niezapomniany produkt, co jest dobre z marketingowego punktu widzenia. Sprawdź: .
18-08-11 07:21
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.