O jakich sprawach trzeba pamiętać podczas prowadzenia swojej restauracji, jakimi sposobami najlepiej ją reklamować.

Prowadząc restaurację należy się skupiać na wielu różnych rzeczach. Przede wszystkim trzeba przypilnować odpowiedniego menu, to właśnie ono określa charakter lokalu. Aby posiłki były smaczne, należy zagwarantować restauracji odpowiedniego kucharza, niekiedy będzie to sam właściciel, lecz przeważnie zatrudnia się kogoś na to stanowisko. Oprócz tego obowiązkowa jest sprawna, miła obsługa.

Wyszukujesz informacje odpowiadające na zapytanie jakie narzędzia marketingu restauracji wybrać? Bezzwłocznie przyciśnij to! Niezliczona ilość wiadomości o tej tematyce.

własna restauracja
Opracowanie: César
Na podstawie: http://www.flickr.com
Kucharze pracują w zamkniętej kuchni, a na sali to właśnie kelnerzy są odpowiedzialni za obsługiwanie gości i od ich pracy bardzo dużo zależy jeżeli chodzi o wizerunek restauracji. Do tego wszystkiego powinien dojść odpowiedni wystrój wnętrza, jakieś atrakcje typu telewizor, muzyka czy okazyjne imprezy, i dopiero to wszystko składa się na to, że lokal będzie przyciągał gości. Jednak w obecnych czasach już to nie wystarcza, jeżeli nawet ma się rewelacyjne jedzenie i świetnie wykończony lokal to i tak może się okazać, że z klientami będzie kiepsko. Z tego też powodu chcąc zdobyć odpowiednią popularność należy trochę zainwestować w skuteczny marketing restauracji, który będzie oparty głównie na wykorzystaniu internetu. Współcześnie to właśnie mała obecność w sieci w dużym stopniu będzie się odbijać na ilości gości. Po pierwsze należy zadbać o ciekawą internetową stronę, jaka umożliwi klientom zapoznanie się z menu i wyglądem lokalu. Dzięki istnieniu strony można także pomyśleć o pozycjonowaniu na hasła wiążące się z lokalami w danym mieście, nadal ta technika jest bardzo skuteczna.

wifi reklama
Opracowanie: Joe The Goat Farmer
Na podstawie: http://www.flickr.com
Koniecznie trzeba zaistnieć w społecznościowych mediach, portale typu facebook czy google+ nie tylko pozwolą na pozyskanie grupy zadowolonych klientów, lecz dodatkowo regularnie informowanie o wszelakich nowościach. Należy rozważyć dodatkowo dołożenie lokalu do najróżniejszych katalogów i serwisów z opiniami, chociaż tu należy uważać na niezadowolonych klientów, którzy mogą zadziałać wręcz odwrotnie. W wielu przypadkach będą się również sprawdzać mniej znane formy reklamowe, takie jak na przykład WiFi reklama, one także znacznie się przyczyniają do szukania kolejnych klientów. Chciałbyś dowiedzieć się więcej? Sprawdź Spotlike.
15-12-08 10:58
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.