Jakie mamy sposoby, aby stworzyć ciekawe materiały reklamujące, które będą w większym stopniu wpływały na odbiorców?

Poligrafia to dziedzina techniki, która zajmuje się procesami tworzenia druku. Używa się jej do robienia książek, broszur czy ulotek. Stosuje się ją też do nadruków na tekstyliach i ceramice. Tak przygotowane produkty są niezmiennie wykorzystywane w procesie reklamowania firmy, więc takie rozwiązania są powszechnie używane przez różne firmy, by tworzyć świadomość swojej marki.
Obecnie takie standardowe ulotki nie gwarantują reklamowego powodzenia, w związku tym właściciele firm muszą ścigać się w wynajdowaniu pomysłów na innowacyjne gadżety firmowe. Te, które przyciągną uwagę potencjalnego odbiorcy. Najbardziej skuteczne są przedmioty używane na co dzień, a są to dajmy na to szklanki, torby materiałowe czy notesy. Dzięki nowym technologiom oraz rozwojowi technik wykorzystywanych w drukarstwie możliwe jest, aby na te gadżety nanieść logo firmowe, niezależnie od materiału, z którego są wykonane.

Zobacz również: kartki pocztowe

Może zainteresują ciebie także

Na pierwszy rzut oka - dobra identyfikacja graficzna

wizytówka
Opracowanie: Geoffrey Franklin
Na podstawie: http://www.flickr.com
Jeśli zależy nam na tym żeby nasza firma była dobrze kojarzona trzeba stworzyć spójny wizerunek własnej marki. Na tym właśnie polega identyfikacja wizualna. Firmy wyróżniające się to te, które mają świetnych specjalistów od tworzenia wizerunku. Jeśli chcemy by nasz pomysł dobrze się sprzedawał musimy zadbać o to by logo naszego produktu było wyróżniające się. Dodatkowo, jeżeli sprzedajemy pluszowe zabawki, to nie wchodźmy w spółki z firmami sprzedającymi haki na połów wielkich ryb.


Drukarnia
Na podstawie: http://www.sxc.hu
Drukarnie dostają obecnie sporo tego rodzaju zleceń. Jak powstaje wyrób poligraficzny? Przebieg jego tworzenia można rozdzielić na dwie fazy. Pierwszą z nich jest przedprodukcyjna, druga produkcyjna. Faza pierwsza ma dwie części - pierwsza polega na zrobieniu wywiadu z klientem, żeby jak najlepiej dostosować projekt do jego wymagań, druga natomiast obejmuje wszelkie prace przygotowawcze w drukarni. Duża część zamówień poligraficznych przygotowywana jest na konkretne zamówienie, by najlepiej dopasować gadżety reklamowe do konkretnej firmy. Poligrafia obejmuje różne typy druku. Najbardziej powszechne oraz często stosowane formy to drukowanie wypukłe, drukowanie (kliknij tu) płaskie oraz drukowanie wklęsłe.

Doczytaj: poligrafia szczecin

Przy okazji poligrafii dobrze jest wspomnieć o sitodruku. Jest to oddzielna forma druku, używa się jej na koszulkach lub materiałowych torbach. Polega na nanoszeniu poprzez wcześniej przygotowane sito farby drukarskiej, jaka przechodzi przez niezakryte oczka siatki. Bardzo istotnym momentem całe produkcji jest zaprojektowanie grafiki ze znakiem firmowym. Jeśli grafika będzie wielokolorowa to wtedy trzeba zrobić separację kolorów i w tym celu do każdego robimy osobne sito (patrz szczegóły).
19-01-29 15:03
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.