Efektywna reklama outdoorowa i jej odmiany

Reklama outdoorowa to inaczej reklama zewnętrzna, jest to dzisiaj jedna z najpopularniejszych form reklamy marketingowej, która entuzjastycznie stosowana jest zarówno przez malutkie firmy jak i duże przedsiębiorstwa. Reklama zewnętrzna jest umieszczana na ulicy, w środkach komunikacji miejskiej lub w innych uczęszczanych przez osoby miejscach.


bilboard reklamowy
Opracowanie: Marcel Ekkel
Na podstawie: http://www.flickr.com
Jej kluczowym celem nie jest dostarczenie jak najogromniejszej liczby informacji, jak to jest w przypadku reklam telewizyjnych lub radiowych, lecz zwrócenie uwagi na konkretny produkt w taki sposób, żeby był on szybko i bezproblemowo zapamiętywany. Przede wszystkim chodzi więc o to, by dany towar zakorzenił się w umyśle potencjalnego Klienta i był przez niego kojarzony. Żeby reklama aoutdoorowa cechowała się skutecznością musi więc mieścić niemało obrazów plastycznych i śladową ilość słów. Znaczące jest również miejsce jej zlokalizowania, najlepiej zastosować reklamę zewnętrzną tam, gdzie często jest niemało osób, przykładowo w pobliżu galerii handlowej, przy autostradzie, w autobusach albo tramwajach itd.

Modeli reklamy (więcej szczegółów) zewnętrznej jest niesłychanie dużo. Mogą to być billboardy sosnowiec - ciekawe propozycje , ekrany ledowe oraz telebimy, do reklamy zewnętrznej zalicza się również plakaty, reklamy, które są umieszczane na powierzchniach nieruchomości, nowomodną odmianą reklamy (dodatkowe info) zewnętrznej jest też oklejanie środków komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, pociągi i tak dalej.) praktycznymi komunikatami.


Bardzo popularną formą reklamy outdoorowej jest również city lighty, inaczej „światło uliczne”. Jest to z reguły niewielka podświetlana tablica, jaką lokuje się w decydujących i zazwyczaj odwiedzanych miejscach w mieście, takich jak deptak, rynek, galerie handlowe, przystanki i niemało innych. Pośród form i rodzajów reklam zewnętrznych znajdują się także reklamy wyświetlane w bankomatach, które pojawiają się na ekranie powitalnym. Jest to wspaniała forma reklamy, jaka często zapada nam w pamięć, ponieważ dokonując jakiejś transakcji w bankomacie na ogół nie odrywamy wzroku od ekranu, dzięki czemu zdołamy łatwiej zapamiętać daną reklamę.
18-06-23 10:16
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.