Jak profesjonalnie wybrać opakowanie dla swojego towaru? Kilka porad dla debiutujących przedsiębiorców.

Złota reguła, że nie szata świadczy o wartości człowieka, nie ma zastosowania w kontekście wyrobów dostępnych na sklepowych półkach. Klienci najczęściej kupują to, co jest estetycznie lub niebanalnie zapakowane. Psychologowie biznesu przyznają, że kolorystyka opakowania ma bardzo duże znaczenie.

warto zobaczyć
Prowokuje w głowie konsumenta sieć skojarzeń i wpływa na jego postrzeganie firmy. W konsekwencji, może zadecydować o tym, czy konsument włoży do koszyka jej produkt, czy jednak nie. Jeśli debiutujemy na rynku, najpierw musimy pomyśleć nad barwą jego opakowania - opakowania design -. Odcień fioletowy sprawi, że będziemy kojarzeni jako marka innowacyjna, nie obawiająca się zmian. Żółty – znakomicie sprawdzi się w produktach przeznaczonych dla najmłodszych.

Czarny to kolor towarów luksusowych, dedykowanych dla ekskluzywnego grona. Z kolei zieleń to najlepszy kolor dla towarów typu ekoalbo związanych z naturą. Nie tylko odcień opakowań ma znaczenie – powinniśmy się również zastanowić nad ich surowcem. Opakowania plastikowe oraz opakowania z tworzyw sztucznych nadal są zazwyczaj wybierane przez polskich producentów - Roboplast - rozwiązania w formie. Ich produkcją zajmuje się wiele przedsiębiorstw, są relatywnie niedrogie i solidne.

1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.