Jak profesjonalnie wybrać opakowanie dla swojego towaru? Kilka porad dla debiutujących przedsiębiorców.

Złota reguła, że nie szata świadczy o wartości człowieka, nie ma zastosowania w kontekście wyrobów dostępnych na sklepowych półkach. Klienci najczęściej kupują to, co jest estetycznie lub niebanalnie zapakowane. Psychologowie biznesu przyznają, że kolorystyka opakowania ma bardzo duże znaczenie.

warto zobaczyć
Prowokuje w głowie konsumenta sieć skojarzeń i wpływa na jego postrzeganie firmy. W konsekwencji, może zadecydować o tym, czy konsument włoży do koszyka jej produkt, czy jednak nie. Jeśli debiutujemy na rynku, najpierw musimy pomyśleć nad barwą jego opakowania. Odcień fioletowy sprawi, że będziemy kojarzeni jako marka innowacyjna, nie obawiająca się zmian. Żółty – znakomicie sprawdzi się w produktach przeznaczonych dla najmłodszych.

Czarny to kolor towarów luksusowych, dedykowanych dla ekskluzywnego grona. Z kolei zieleń to najlepszy kolor dla towarów typu ekoalbo związanych z naturą. Nie tylko odcień opakowań ma znaczenie – powinniśmy się również zastanowić nad ich surowcem. Opakowania plastikowe oraz opakowania z tworzyw sztucznych nadal są zazwyczaj wybierane przez polskich producentów - Roboplast - rozwiązania w formie. Ich produkcją zajmuje się wiele przedsiębiorstw, są relatywnie niedrogie i solidne.

1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.