Z pewnością wielu początkującym biznesmenom zdarzały się sytuacje, że w czasie jakiejś rozmowy zostali poproszeni o zostawienie
wizytówki. I odkrywali oni wtedy z przerażeniem, że ich nie mają, chcąc w pewien sposób ratować sytuację piszą kontakt do siebie na kartce, lecz wszystko to nie wygląda specjalnie profesjonalnie. Młode pokolenia biznesmenów, uzależnione od tabletów i smartfonów nieco zlekceważyło sobie rolę tego niedużego kawałka tektury.

Opracowanie: SunnyView Dental
Na podstawie: http://www.flickr.com
A jak się jednak okazuje, w czasie biznesowych kontaktów wizytówki (
więcej opinii na ten temat) są w dalszym ciągu bardzo ważne i chyba jeszcze długi czas takie pozostaną. Wizytówki - (
dwustronne) stanowią bowiem niezbędny element etyki biznesowej i pełnią kilka ważnych funkcji. Przede wszystkim dostarcza partnerom wystarczające
informacje do tego, jak będzie się można skontaktować, ale w czasie rozmowy ułatwia także zapamiętanie imienia. Oprócz tego wizytówki są także podkreśleniem doświadczenia i dbaniem o właściwy wizerunek siebie i swojej firmy, rzecz jasna przy założeniu że będą spełniać określone standardy.
O tym, że przekazywane wizytówki muszą być czyste, estetyczne i niezgniecione chyba nikomu nie należy przypominać, to jest absolutnie konieczność jeśli będzie się chciało z nich korzystać. Niezwykle ważne będzie także to, co się na nich będzie znajdować. Istotna jest
czytelność i elegancja, przez co będzie więcej szans na to, aby zostać zapamiętanym. Dlatego też do zrobienia wizytówek dla siebie warto się trochę przyłożyć, aby były one na odpowiednim poziomie - .