Jak reklamować firmę w sieci?

W aktualnej rzeczywistości żadna firma nie powinna zaczynać swojej działalności bez założenia portalu internetowego, na którym zaprezentuje swoją ofertę i umożliwi poznać się klientom. Bez strony www w gruncie rzeczy nie istniejemy, jako że dzisiejsi internauci pierwsze co robią, to skontrolowanie firmy w internecie.

przykładowa strona internetowa
Opracowanie: Susanne Nilsson
Na podstawie: http://www.flickr.com
Jeżeli jej tam nie odnajdą – przeważnie rezygnują, bowiem nie mogą otrzymać na jej temat żadnej informacji. Ale taki serwis to tylko jedna z metod, aby reklamować firmę w sieci. Co jeszcze można zrobić? Zapoznajmy się z powszechnymi metodami promocji.

Promocja firmy w internecie może przyjmować różne formy, a jedną z najstarszych, lecz wciąż niezwykle często stosowanych, są banery reklamowe. Mogą mieć zarówno formę zdjęcia, jak też animacji flash, która zwróci uwagę animowanymi obrazkami. Jednak internauci ich nie lubią, ponieważ utrudniają oglądanie stron internetowych i mogą wywołać zupełnie przeciwne rezultaty.

Może zainteresują ciebie także

Reklama, system reklamy, promocja - co powinniśmy o tym się dowiedzieć?

reklama
Opracowanie: Jay Aremac
Na podstawie: http://www.flickr.com
Właściwa reklama może przyciągnąć konsumentów, skłonić ich do bliższego zapoznania się z konkretnym wytwórcą i świadczonymi przez niego usługami. Sztuką jest zatem zmyślne zaciekawienie odbiorców, wybicie się spośród tłumu różnych marek. Tą nieprostą sztuką trudni się agencja reklamowa. Firma takiego typu zajmuje się tworzeniem wszelkich kampanii reklamowych.


Co więcej coraz więcej przeglądarek internetowych posiada opcję wyłączenia wyskakujących reklam przez co internauci mogą wcale ich nie zobaczyć. Korzystniej jest zdecydować się na newsletter, na który internauta może zdecydować się sam i wybiera jedynie taki, który faktycznie go ciekawi. Istotne, by w newsletterze nie mieściły się wyłącznie informacje dotyczące oferty, lecz również np. rady, które będą z chęcią czytane.

Coraz większą popularnością cieszy się również remarketing w ofercie np. . Co to takiego? To sposób na dotarcie do ludzi, którzy już raz zajrzeli na naszą witrynę internetową. Polega na wyświetlaniu reklam firmy, na której serwisie byli, podczas przeglądania innych witryn bądź szukania fraz, jakie są dla niej charakterystyczne. Dzięki personalizacji przekazu można skuteczniej docierać do możliwych klientów i kierować do nich ofertę, która rzeczywiście jest dla nich ciekawa i której nie przekreślą, a bliżej się jej przyjrzą.

Promocja firmy w internecie to niezwykle ważny temat, o którym nie można zapominać zarządzając swoją firmą. Wybierzmy sposoby, które będą dla nas nadzwyczaj opłacalne, a szybko zauważymy opłacalne efekty, w tym powiększające się grono klientów interesujących się naszą ofertą. Korzystnie jest decydować się na takie metody i zaznajomić się z nimi, aby nasze wybory były celne.
18-06-21 20:05
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.