Jakie warianty terminarzy ma do zaoferowania nam rynek?

Aktualny okres to gorączkowy okres dla drukarni przy zleceniach kalendarzowych. Wydawać by się mogło, że o kalendarzach - tak prostej sprawie - wiemy nieomal wszystko. Jednakże asortyment artykułów kalendarzowych jest tak bogaty, że naprawdę jest o czym pisać. Z terminarzy korzystamy wszędzie. Czy wiemy, jakie typy kalendarzy można wyróżnić? Przede wszystkim zacząć należy od tego, że mamy tyle rozmaitych rodzai terminarzy, gdyż każdy z nich ma inne przeznaczenie mimo, iż każdy z nich to wciąż tylko kalendarz.

kalendarze
Opracowanie: David Lin
Na podstawie: http://www.flickr.com
W najwyższym stopniu popularnymi, najlepiej wyprzedającymi się kalendarzami są kalendarze (zobacz więcej) ścienne. Używamy ich na co dzień w domach, instytucjach. Kolorowe, z ciekawymi motywami mogą także stanowić pewien rodzaj dekoracji ściennych. Jednakże kalendarze ścienne także dzielą się na parę rodzai. Można wyróżnić kalendarze ścienne ścienne trójdzielne, jednodzielne. Tak więc kalendarz trójdzielny - jak nazwa podkreśla - złożony jest z 3 części. Znaczy to, że kalendarz na ścianie okazuje 3 plansze z trzema miesiącami w tym samym czasie. Częstokroć kalendarze trójdzielne mają tak zwane okienko, a więc opaskę, jaką można zaznaczać sobie dany dzień - niezmiernie przydatny i praktyczny fragment. Skoro więc kalendarz trójdzielny składa się z trzech elementów to można już domyśleć się, że kalendarz czterodzielny składa się z 4 części - takowa jest właśnie różnica między kalendarzem trójdzielnym a czterodzielnym. Co z kolei na temat kalendarzy jednodzielnych? Reguła jest podobna. Jest tylko jedna część, zamiast trzech albo czterech jak w wyżej wymienionych przypadkach. Inaczej sprawa przedstawia się w wypadku kalendarzy jednoplanszowych. Jak nazwa uwypukla, kalendarz wykonany będzie w formie pojedynczej planszy, zazwyczaj z listwami przymocowanymi na górze a także na dole. Nie ma tu wyrywanych karteczek, okienka, jest z kolei jedna plansza - co jest nadzwyczaj wygodne. Często - jak to w kalendarzach bywa - plansza zadrukowana jest ciekawym motywem, a jeśli jest to kalendarz firmowy - logotypem przedsiębiorstwa. Jako że mamy kalendarze jednoplanszowe, to są również odsłony wieloplanszowe. W tym wypadku jedna plansza to na ogół jeden miesiąc.


Może zainteresują ciebie także

Jaka jest promocja naszego punktu handlowego?

dekoracje
Opracowanie: markus spiske
Na podstawie: http://www.flickr.com
Nowatorskie rozwiązania reklamowe, które są ciągle wprowadzane do aktualnego asortymentu producenta, wybierają nawet szczególnie znane firmy. Inwestowanie w reklamę ma niemałe znaczenie, gdyż zwrot z tego jest w większości przypadków szczególnie korzystny. Wyjątkowo doświadczony producent reklam świetnie wie, jakie techniki są aktualnie niesamowicie rozchwytywane. To głównie takie metody, co prosto zyskują popularność na rynku.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.