Jakie mamy typy reklam zewnętrznych? Czy jest to odpowiedni sposób na reklamowanie naszej firmy?

Każda z firm dąży do tego oraz chce być widzialna w przestrzeni publicznej. W ten sposób można liczyć na dotarcie do klienta mając przy okazji nadzieję na to, że konkretny produkt będziemy w stanie sprzedać. Jedni stawiają na reklamy w mediach, inni liczą na marketing w mediach społecznościowych, kolejni natomiast decydują się na formy reklamy outdoorowej. Co to jest takiego i czy faktycznie daje oczekiwany rezultat?

reklama miejska
Opracowanie: Medas-Media
Na podstawie: Medas-Media
Reklama outdoorowa to tak zwana reklama zamieszczana na zewnątrz, są to różnego typu przekaźniki informacji mające dobrze reklamować konkretną firmę albo produkt. Są one bardzo widoczne w miejskiej przestrzeni, można je zobaczyć prawie wszędzie. Na budynkach, przystankach autobusowych, słupach na ogłoszenia. Jednym z takich rodzajów reklamy zewnętrznej jest billboard, a konkretnie sporego formatu tablica, na jakiej umieszczać możemy stworzone plakaty będące reklamą. Najczęściej umieszczane są one w miejscach dostrzegalnych dla osób jadących samochodem, bezpośrednio przy drogach albo na budynkach stojących w bliskiej odległości od ruchliwych arterii. Z reguły są one oświetlone tak, by zapewnić świetną widoczność w nocy. Im większych rozmiarów miasto, tym więcej tego typu reklam ponieważ i odbiorców jest więcej. Dlatego dla firm chcących dotrzeć do dużej liczby ludzi używając reklam, jakimi są billboardy Warszawa będzie idealnym miejscem na tego typu marketing. Innym rodzajem takiej reklamy jest citylight, to panel będący reklamą umieszczony często za szybą oraz oświetlony w ten sposób, żeby był doskonale widzialny dla obserwatorów.

Sprawdź, że proponowana strona (https://e-gift.pl/oferta/narzedzia-latarki-breloki/odblaski/) zawiera przydatne informacje, okażą się ważne - one Cię niezaprzeczalnie totalnie wciągną. Wejdź tu!

Najczęściej występuje on na przystankach. Jest także rodzaj reklam wielkoformatowych, najczęściej wywieszanych w czasie remontownia budynków.


Może zainteresują ciebie także

Pieniądz plastikowy ułatwia codzienne funkcjonowanie, oszczędza nasze finanse i czas, ofiarując ponadto - bezpieczeństwo

Kontrakt
Opracowanie: 24oranges.nl
Na podstawie: http://www.flickr.com
Pierwowzorem karty debetowej, były kartami wykonanymi z kartonu , na których maszynowo wypisane były dane o jej właścicielu. Dopiero w latach 60 XX wieku, puszczono w obieg kartę plastikową, która wtedy stała się synonimem zbytku i prestiżu. W Polsce pierwsze karty płatnicze, dostępne były wyłącznie dla klientów biznesowych.

billboard w przestrzeni miejskiej
Opracowanie: Peter Cartledge
Na podstawie: http://www.flickr.com
Tego typu rozwiązania są widoczne tak samo w małych jak też większych miejscowościach, przykładem jest reklama Tesco Olsztyn też ma tego typu widoczne w przestrzeni miejskiej bannery. Trzeba mieć świadomość, iż tego typu reklama jest doskonałym sposobem na bycie widzialnym przez potencjalnych klientów. Trafia często do ludzi, którzy używają internetu czy nie posiadają telewizora. Używają najczęściej komunikacji miejskiej albo własnego auta. Pewnie każdemu kiedyś będąc w korku zdarzyło się przyglądać reklamom naprzeciwko, których akurat się zatrzymaliśmy. Ta forma reklamy jest tak naprawdę tak widoczna, że ciężko jest jej nie zauważyć -
19-02-06 07:29
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.