Jak niestandardowo zareklamować swój biznes czyli wszystkie wady i zalety broszur reklamowych

Świat wokół nas jest otoczony reklamami, można je zobaczyć w zasadzie wszędzie. Gdzie się człowiek nie obejrzy, to może zobaczyć billboardy i plakaty, w skrzynkach na korespondencję codziennie znajduje się po parę ulotek, a włączając radio czy telewizję również co chwilę można usłyszeć reklamowe spoty.
Broszury reklamowe
Opracowanie: Drukarnia Kid
Na podstawie: www.drukarniakid.pl
W tak dużym gąszczu reklam nie ma się co dziwić, że wielu ludzi po prostu nie zwraca na nie uwagi, po prostu się do nich przyzwyczajając. A to sprawia z kolei, że firmom chcącym dotrzeć do takiej grupy klientów wcale łatwo nie będzie, niekiedy będą one musieć wyjść poza standardy i zaproponować reklamę, jaka jednak ludzi zachęci do tego, żeby się z nią zaznajomić.

Jedną z takich niestandardowych form promocji, bardzo skutecznych jeżeli się je porządnie opracuje, są broszury.

Przypadł Ci do gustu ów artykuł? Zatem z pewnością masz chęć przeczytać więcej. Jeżeli tak, to kliknij w podany link i idź do źródła (http://ogrodzenia-betonowe.waw.pl/oferta/). Miłej lektury!

Dobra broszura reklamowa to tak naprawdę streszczenie wszystkich istotnych informacji o produktach czy usługach na paru stronach druku. Jej profesjonalne wykonanie, zastosowanie odpowiednich reguł i atrakcyjny wygląd sprawią, że wielu klientów obojętnych na inne formy reklamy może po sięgnąć po nią, i zapoznać się z informacjami tam zawartymi.

Aby reklamowa broszura mogła spełnić swoje zadanie, to podczas projektowania trzeba przestrzegać kilku zasad. Przede wszystkim należy dobrać odpowiednią liczbę stron, najbardziej skuteczny jest format mający ich sześć. Pierwsza przeznaczona jest na zaproszenie, czyli logo lub zdjęcie najważniejszego produktu.

Na końcu powinno się umieścić wszystkie informacje o kontakcie, więc na resztę wiadomości zostają cztery w środku. Sama treść nie może być tylko nudnawym opisem, bo raczej nikt nie będzie miał ochoty tego czytać. Znacznie lepiej będzie się sprawdzać połączenie opisów z atrakcyjnymi zdjęciami, tego typu połączenie będzie znacznie lepiej spostrzegane przez dużą część czytających.

Oprawa graficzna też ma duże znaczenie, cała broszura powinna być utrzymana w jednolitej kolorystyce. Ważne jest również samo wydrukowanie broszury, powinno się ją wydrukować na papierze dobrej jakości, z tego też powodu wydruk broszur powinno się zlecić profesjonalnej, doświadczonej firmie drukarskiej.

Drukarnia KID na mapie:


Może zainteresują ciebie także

Gazetki promocyjne jako główny punkt łączności marketingowej sieci hipermarketów z kupującymi.

Ulotki
Opracowanie: Dancewear Central
Na podstawie: http://www.flickr.com
Gazetki promocyjne to druk służący celom informacyjnym, przeznaczonym do sprawnego rozpowszechnienia o objętości odpowiadającej wielokrotności 4, 8 i 16 stron. Adresat gazetki ma możliwość kilkukrotnego korzystania z gazetki promocyjnej a w relacjach z nadawcą ma możliwość powoływać się na informacje, które są w niej zawarte. Gazetki promocyjne zadrukowane są towarami różnorodnych marek wielu producentów.
Zawiera ona konieczne dane o działalności sklepu. Gazetki promocyjne różnych drogerii zawierają dużą ofertę artykułów kosmetycznych, przemysłowych, pielęgnacyjnych oraz perfum. Gazetki i oferty promocyjne oferują dobre kosmetyki w bardzo dobrych, rabatowych cenach. Pojawiają się w nich również produkty przeznaczone do koloryzacji i pielęgnowania włosów oraz drobna biżuteria.
19-01-21 07:27
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.