Dlaczego opłaca się dbać o szczegóły w relacjach z pracownikami?

Każdą firmę, obojętnie, w której branży funkcjonuje, z pewnością łączy chociażby to: ludzie. Pomimo tak wielkiego skoku technologicznego na razie nie da się wymyślić instytucji bez ludzi. Dlatego jesteśmy, zwłaszcza jako szefowie, stale skazani, w pewien sposób na kontakt z pracownikami. Opłaca się dbać o te relacje, bo to prawdziwy skarb i czysty zysk: doceniony pracownik funkcjonuje wydajniej, a jeśli jest usatysfakcjonowany, przyjazna atmosfera w pracy odczuwalna jest przez wszystkich.
dyplomy-statuetki-szklane-obrazek
Na podstawie: pixabay.com
Współpracowanie z ludźmi to czasem ciężkie wyzwanie: każdy z nas jest inny, różnimy się, posiadamy inne temperamenty i tak dalej. Jednak zwłaszcza w dziale kadr wypracowały się konkretne wytyczne, które dotykają postępowania z pracownikami (zobacz ile dni na dostarczenie l4), tak, by byli oni docenieni: zaliczyć można na przykład przyznawane z okazji każdego rodzaju jubileuszów firmowych dyplomy, wręczane wyróżniającym się osobom eleganckie statuetki szklane albo zaproszenia biznesowe – szczególnie to jest ważnym szczegółem tworzenia dobrych relacji w firmie - sprawdź. Dlaczego? Trzeba zauważyć, iż osoby z zewnątrz, które bywają zaproszone na każdego typu wydarzenia organizowane w pracy, zawsze dostają drogie zaproszenia biznesowe – bo tak trzeba, bo tak jest dostojniej, by się czuli dowartościowani i tym podobne. A w jaki sposób o imprezie informowani się zwykli pracownicy? Najczęściej otrzymują oni formalnego maila, w jakim, z uwagi na organizację, proszeni są o potwierdzenie swojej obecności. O ileż ładniej mogłoby być, jeśli otrzymali oni takież same prestiżowe zaproszenia biznesowe - klik.


Może zainteresują ciebie także

Z jakiego powodu aranżuje się wydarzenia w firmie

Wykład
Opracowanie: Monmar Comunicació
Na podstawie: http://www.flickr.com
Obecnie każda duża firma organizuje spotkania integracyjne. Kierownicy zdają sobie sprawę z ważności jaką dla funkcjonowania teamu ma wzajemne zaufanie i wzajemna życzliwość pracobiorców. Opisane stosunki konstruuje się w przedsiębiorstwie na przeróżne sposoby, przeważnie przez zachowanie samych kierowników, ale też przez aktywności nieoficjalne, jak na przykład aranżowanie konwentów integracyjnych dla pracowników a także ich rodzin.


Opłaca się inwestować w ciepłe relacje z pracownikami, dbać o nie nie tylko poprzez zapewnianie im wszystkiego, co jest zapisane w przepisach BHP, ale także mieć na uwadze ich dobre samopoczucie. Zwykłe dyplomy (szczegóły tu...) i statuetki szklane, o jakich napisano wyżej nie są wystarczające: bardzo często są one wykonywane z kiepskich materiałów, nietrwałych, nieestetycznych, byle jakich. Z tego powodu należy nawiązać współpracę z rzetelną firmą, jaka specjalizuje w dostarczaniu tego typu produktów, tak, by były one eleganckie oraz trwałe.
18-07-12 12:12
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.