Urządzamy event promocyjny

Czy wyznaczono cię albo sam się desygnowałeś do zaaranżowania eventu promocyjnego? Na nieszczęście nie masz zielonego pojęcia jak się do tego zabrać? Obojętnie czy jest to twój pierwszy, czy też dziesiąty event, czy planujesz skromne spotkanie, czy imprezę na tysiąc osób istnieją pewne kardynalne reguły, które sprawdzają się zawsze.

Miej na względzie, iż bez właściwego planowania twoja impreza zdana będzie na łaski oraz nie łaski przeznaczenia. Przestrzegając paru podstawowych reguł możesz mieć pewność, że twój event stanie się hitem sezonu.

akcja promocyjna, promocja
Opracowanie: Kārlis Dambrāns
Na podstawie: http://www.flickr.com
Najistotniejsze są przejrzyście uściślone cele. W zależności od tego, czy stawiamy na sprzedaż, budowanie relacji z nabywcami lub świadomości loga posłużymy się innymi instrumentami do osiągnięcia tych konkretnych celów. Przeanalizuj w jaki sposób twoje dotychczasowe aktywności realizowały cele, jakie sobie założyłeś i zastanów się co możesz jeszcze zmienić. Ustal kluczowe informacje tyczące się eventu. Ilu ludzi spodziewasz się na imprezie? Jakie twoim zdaniem korzyści powinny wynikać ze zorganizowania imprezy? Jeśli impreza ma być organizowana cyklicznie, to czy zależy ci na tym, żeby zgromadziła więcej osób niż poprzednia? Odpowiedzi na te pytania pomogą ci lepiej zaprojektować imprezę.

Może zainteresują ciebie także

W jaki sposób dobrze tworzyć oraz wdrażać dobre działania marketingowe?

loteria
Opracowanie: Brian Gratwicke
Na podstawie: http://www.flickr.com
Istnieje parę metod na próby podniesienia obrotów jednostki i jedną z kluczowych jest na pewno opracowanie kampanii marketingowej. Kluczem do sukcesu jest dopasowanie instrumentów marketingowych, by ich wykorzystanie pozwoliło dotrzeć do ewentualnych odbiorców, którzy chcieliby skorzystać z propozycji firmy. Przed zainicjowaniem wszelkich działań konieczne jest sprawdzian rynku, żeby kampania marketingowa była reakcją na potrzeby i przewidywania odbiorców.


Do najistotniejszych spraw, jakie należy uwzględnić już na etapie planowania przedsięwzięcia należy budżet. Przyszykuj możliwie dokładny budżet roboczy. Nie zapomnij jednakże o pewnej kwocie extra, która pomoże ci łatwiej poradzić sobie z niespodziewanymi sytuacjami. Na wszelki wypadek wbij w przeglądarkę frazę: wypożyczalnia agregatów prądotwórczych, porównaj proenergia.pl/Układając budżet weź pod uwagę jak wiele pieniążków chcesz wydać a także czynniki, które mogą być źródłem dochodu z tytułu zorganizowania eventu.

agregat prądotwórczy
Czas i lokalizacja eventu, to jedna z najważniejszych spraw, które powinieneś brać pod uwagę, jako organizator. Bardzo ważna jest obsługa techniczna imprez. Niech to będą doświadczeni ludzie. Nim zdecydujesz się na konkretną lokalizację sprawdź przynajmniej parę ofert. Przy wyborze weź pod uwagę takie sprawy, jak przestrzeń niezbędna do organizowanie imprezy, ewentualną powierzchnię parkingową, dostęp do komputera, itd. Jednym z bardziej cenionych miejsc do organizacji takich imprez jest Warszawa.

Więcej na ten temat: www
18-07-11 20:50
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.