Rodzaje opakowań jako środek do zwiększenia sprzedaży

Opakowania tworzą zewnętrzną warstwę określonego produktu i mają za obowiązek go zabezpieczać, umożliwiać transportowanie, składowanie, oraz zachęcać do kupowania.




folia strech
Opracowanie: Jimmy Harris
Na podstawie: http://www.flickr.com


Opakowanie ochrania artykuł przed działalnością czynników zewnętrznych. Winno zapobiegać zepsuciu i uszkodzeniu towaru. Realizuje również funkcję informacyjną, klient zapoznaje się z rodzajem i właściwościami towaru, datą produkcji, sposobem użycia, czasem ważności, ceną. Funkcja ta jest ważna w przypadku wprowadzania na rynek nowego artykułu. Opakowania (sprawdź tutaj)są środkiem podniesienia sprzedaży i winny się odróżniać na tle innych, natomiast strategia ekspozycji towaru wzbudzać ufność nabywających. Jest wizualnym środkiem komunikatywnym, jaki ma przekonywać atrakcyjnością, pokazywać producenta, również zawiadamiać konsumenta o zawartości.


rzut - sprzęt
Opracowanie: Arkadiusz Sikorski
Na podstawie: http://www.flickr.com


systemy
Opracowanie: Kris Duda
Na podstawie: http://www.flickr.com


Jednym z częściej stosowanych opakowań jest folia (istotnie więcej: folie okienne toruń) stretch. Jest wykorzystywana do osłony obiektów, które są przechowywane, lub przemieszczane. Znajduje zastosowanie zarówno w każdym gospodarstwie domowym, jak i w przemyśle. Jest to materiał, jaki porządnie zabezpieczy chronione fragmenty przed defektami fizycznymi, także niepomyślnymi warunkami atmosferycznymi. Folia - znajdź informacje - stretch używana jest przede wszystkim do owijania i zabezpieczania wyrobów, począwszy od ładunków zbiorczych na paletach, po obiekty jednostkowe o wielkich gabarytach - zobacz tutaj.


1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.