Jak odpowiednio wypromować nową kolekcję ubrań czyli wszystkie ważne zalety i wady lookbooków.

Każda firma chce, aby jej usługi i produkty miały jak najlepszą sprzedaż, lecz bez właściwej promocji i reklamy ciężko może być dotrzeć do szerszej liczby klientów. Dlatego też wszędzie dookoła otaczają nas różne formy reklamy i promocji, ulotki, bilboardy, plakaty czy reklamy radiowe i telewizyjne. W różnych branżach będą się sprawdzać odmienne formy reklamy, skuteczne w jednej mogą się zupełnie nie sprawdzić w innej. Na przykład w branżach odzieżowych dużą popularnością się cieszą katalogi, fachowo zwane też lookbookami.
Aparat fotograficzny
Opracowanie: brett jordan
Na podstawie: http://www.flickr.com
Wiele osób może nie wiedzieć, co to stwierdzenie oznacza, choć z pewnością nie raz w życiu miało z takiej formy promocji okazję korzystać. Otóż typowy lookbook to seria zdjęć, które przestawiają kolekcję odzieży jakiegoś projektanta lub firmy, przedstawiona klientom najczęściej pod postacią większego lub mniejszego katalogu. Fotografie robione być mogą albo w studiu, albo w jakiejś specyficznej, dostosowanej do charakteru kolekcji scenerii, a ich głównym celem jest przedstawienie potencjalnym klientom, jak dane ubrania będą się prezentować na kimś.

Może zainteresują ciebie także

Filmowanie z powietrza i inne sposoby na uwiecznienie niecodziennych momentów w życiu

dron
Opracowanie: DFShutterbug
Na podstawie: http://www.flickr.com
Niejednokrotnie zdarza się, że razem z rodziną czy ze znajomymi z przyjemnością przeglądamy stare fotki sprzed wielu lat, na których byliśmy uwiecznieni jako maluchy, które bawią się na przykład w parku bądź patrzymy jak - już jako starsi - byliśmy wraz z paczką znajomych na wczasach albo na jakimś innym wypadzie. Bardzo popularne jest fotografowanie wszystkich imprez, zresztą kto nie chciałby mieć utrwalonej chwili, w jakiej jego dziecko idzie do Pierwszej Komunii ewentualnie później, kiedy przystępuje do sakramentu małżeństwa.


Z tego też powodu do sesji fotograficznych bywają zatrudnianiu profesjonalni modele, a także dobrzy, znający się na tym co robią fotografowie. Obie te rzeczy są bardzo ważne dla końcowego sukcesu. Doświadczone w modelingu osoby potrafią pokazać wszystkie zalety, jakie dana odzież posiada, będą się zachowywać naturalnie i swobodnie podczas sesji i rozumieć wskazówki oraz sugestie prowadzącego sesję. Za to jego zadaniem jest wykonanie zdjęć w taki sposób, aby wyszły one jak najbardziej naturalnie a jednocześnie profesjonalnie.


robienie zdjęć w mieście
Opracowanie: Fredrik Rubensson
Na podstawie: http://www.flickr.com
Czasami wykonuje się duże zbliżenia niektórych fragmentów ubrań, przykładowo po to, aby pokazać strukturę materiału czy też zaakcentować dodatki, i potrzebne jest do tego spore doświadczenie. Tego typu fotografia reklamowa wymaga odpowiedniego podejścia, z takich też powodów jedynie nieliczni mogą odnieść w niej rzeczywiście sukces. Miastem, gdzie skupia się duża część reklamowego rynku jest Warszawa, i właśnie w niej pracuje największa ilość profesjonalnych fotografów zajmujących się takimi pracami.
18-08-19 07:15
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.