Reklama zewnętrzna – rodzaje, odmiany oraz nośniki reklamy

Dzisiaj istnieje wiele nośników reklamy zewnętrznej, dzięki jakim możemy dotrzeć do odbiorcy końcowego, a więc konsumenta. Odmiany reklamy outdoorowej muszą być dopasowane do miejsca, w jakim się znajdują tak, żeby były jak najbardziej widoczne. Nośnik reklamy zewnętrznej, który spełnia w pełni te założenia to tablice LED.

Reklama zewnętrzna w takiej postaci ceniona jest przede wszystkim za wysoką liczbę odbiorców, wynikającą z pozycji tablic ledowych w miejscach użyteczności publicznej takich jak centra handlowe, urzędy oraz instytucje. Nie bez istoty jest również dobra widzialność takiej formy reklamy o każdej godzinie i to z dosyć dużej odległości. Nie wszystkie nośniki reklamy outdoorowej dają tak ogromną swobodę w doborze zawartości oraz strategii przekazania informacji. Rodzaje reklamy, które możemy na nich umieścić to między innymi reklama tekstowa albo graficzna.
nowoczesne billboardy
Opracowanie: 7 w d
Na podstawie: http://www.flickr.com
Opisując typy oraz formy reklamy zewnętrznej nie można nie napomknąć o telebimach. Ta odmiana reklamy outdoorowej jest uniwersalnym nośnikiem, zrealizowanym na matrycy z diod LED, co czyni obraz na nich pokazywany wyraźnym. Jednakże umieszczanie ich w punktach największego natężenia ruchu samochodowego czy pieszego, takich jak krzyżówki ulic mogą wywoływać oślepianie w porach wieczornych oraz nocnych i odciągać baczność od tego, co się dzieje dookoła. Nie da się jednakże ukryć, że jest to jedna z najatrakcyjniejszych form reklamy zewnętrznej dająca wręcz nieograniczone możliwości, co do treści prezentowanych reklam. Jednym z nośników reklamy typu outdoor, jaki widział chyba każdy z nas ale może nie do końca umie go nazwać w sposób prawidłowy jest pylon reklamowy.


Może zainteresują ciebie także

Jak telebimy, a także billboardy zmieniły nasze wyobrażenie o skutecznych formach promowania danych przedmiotów bądź usług

telebim reklamowy
Opracowanie: n0cturbulous
Na podstawie: http://www.flickr.com
Jeśli w miarę często oglądamy telewizję lub ciągle słuchamy radia, to reklamy kojarzymy przeważnie z króciuteńkimi filmikami, a dokładniej ze spotami. Kobiety zatrudnione w agencjach reklamowych muszą odznaczać się wielką pomysłowością, bowiem dzisiaj potencjalni klienci zasypywani bywają przeróżnymi materiałami marketingowymi i mogą najzwyczajniej w świecie w ogóle nie zwrócić uwagi na jeszcze jedną reklamę.

Coraz to entuzjastyczniej wykorzystywana forma
billboard
Opracowanie: Roberto Nieves
Na podstawie: http://www.flickr.com
reklamy outdoorowej ze względu na swój ogromny zasięg przekazu, wywołanym najczęstszym sytuowaniem go w strategicznym punkcie dla kierowców a mianowicie na stacjach benzynowych. Zazwyczaj przybiera on formę wolno stojącego słupa, mieszczącego wiele różnych informacji reklamowych. Wykorzystanie w nich wyświetlaczy LED sterowanych za pomocą pilota powodują, iż pylony są łatwe w obsłudze oraz coraz to częściej pojawiają się w naszej ojczyźnie.
Aby odnaleźć wykonawcę reklamy w swym mieście, sugeruję wpisać w przeglądarkę: billboardy Poznań czy billboardy Katowice. Jeden z efektów wyszukiwania: najlepsze billboardy w Poznaniu.
18-12-06 07:22
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.