Wykorzystanie narzędzie youtube w nowoczesnej promocji

Youtube. Wielkie okno na świat. Kopalnia informacji, pokazanie własnego „ja” i własnych zdolności. Od dłuższego czasu to też fantastyczna promocja własnej działalności. Musimy zdawać sobie sprawę z tego, iż posiadanie własnego kanału filmowego na tym serwisie, nie wymaga od nas nakładu środków finansowych, przy czym nie jest trudne.


projekt marketingowy
Opracowanie: Epicantus
Na podstawie: http://www.flickr.com
Wystarczą: wielki zapał , kreatywność i najważniejsze - produkt, który mamy zamiar pokazać szerszej publiczności. Reklamy zamieszczane w YouTube stają się coraz popularniejszym sposobem dotarcia do odbiorcy.

Skończyłeś przeglądać ten tekst i myślisz o kolejnym? Nic łatwiejszego. Wystarczy tylko kliknąć w poniższy link i jesteśmy na stronie (http://www.ehsbiznespartner.pl/kontakt/).

Jednak dostrzec w sklepie internetowym fotografię noży kuchennych, to jednak zupełnie inna historia niż obejrzeć film o tym jak sprawują się w kuchni.

Produkt zyskuje wtedy na wiarygodności a my mamy pewność, że produkt spełni nasze oczekiwania. Jeszcze niedawno film reklamowy jako forma promocji, przede wszystkim z powodu dużych kosztów realizacji i emisji, osiągalny był tylko dla największych firm.

W tej chwili dzięki postępowi technologicznemu oraz kanałom youtube, z tej propozycji mogą czerpać korzyści także małe firmy. Możliwość emitowania filmów na youtube jest nieodpłatna a przy tym powstawanie i montaż nas nic nie kosztuje, albowiem filmy powstają przy użyciu amatorskiej kamery video. W wielu agencjach reklamowych zaistniały nawet działy, specjalizujące się w realizacji niskobudżetowych spotów reklamowych zaplanowanych do wyemitowania w sieci.

Firmy, biorąc pod uwagę fakt, iż przyszło nam żyć w cywilizacji obrazu, odchodzą od tradycyjnych form promocji, na rzecz obrazów wideo. Specjaliści od marketingu zdają sobie także sprawę, że doświadczają kontaktu z nowym pokoleniem, często odpornym na typowy przekaz reklamowy - .

Promocja w youtube dotknęła nawet firmy dotychczas konserwatywne jeśli chodzi o formy marketingu, np. banki. Nie zapominajmy tylko, że udostępnienie firmowego filmu reklamowego na youtube to nie wszystko. Jeśli już zadbaliśmy, aby spot był oryginalny, niepozbawiony humoru i nieco kontrowersyjny, musimy też zdecydować się na odpowiedni dla danej grupy docelowej gatunek spotu.

Ponadto, nawet jeżeli film będzie mocno kreatywny, a dzięki temu promowany przez samych użytkowników internetu, to istnieje możliwość by tę promocję wzmocnić.

Niniejszy artykuł posiada fascynujące informacje na opisywany temat - jeśli masz chęć zdobyć większą ilość wpisów, to odwiedź stronę marmurowe kominki, która omawia podobne problemy.

Wtedy możemy liczyć na ogromną widownię i odnieść sukces rynkowy.
20-05-05 08:48
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.