Działania marketingowe na bieżąco się rozwijają i osiągają coraz to efektywniejsze metody na zdobycie klienta

Nowością a równocześnie hitem ostatnich zmagań jeśli o to chodzi jest wykorzystane narzędzia w postaci programu lojalnościowego. Co spowodowało, że stał się strzałem w dziesiątkę? Badania przeprowadzane na rynku pokazują, że przedsiębiorstwa, które wykorzystują tą metodę uzyskują większą sprzedaż, a klienci z kolei zyskują z tego tytułu profity.
programy lojalnościowe
Już od dawna wiadomo, że żeby kogoś zatrzymać na dłużej należy go ”zwabić” i w pewnym sensie uzależnić od siebie. Ludzie potrafią uzależnić się od używek, od innych ludzi, ale jak się okazuje także od określonych czynności, zachowań, przyzwyczajeń i tak dalej.

Nie ma najmniejszych zastrzeżeń, że to jest rzeczywiście rzetelna oferta (https://www.laccery.com/pl-pl/barierki-drogowe.html), dotycząca cennych tekstów. Zapoznaj się z nią teraz.

Jedni nie pojadą do pracy dopóki nie wypiją kawy, inni muszą ciągle być w związku nie pozwalając sobie nawet na chwilę samotności, a jeszcze inni nie mogą żyć bez adrenaliny i przeżywania stałej ekscytacji. Takie zachowania, czy też przyzwyczajenia są dobrze znane specom od marketingu, którzy wykorzystują tego typu mechanizm także do zwiększenia sprzedaży.


Jak bowiem nie inaczej zwabić klienta jak poprzez zaoferowanie mu wielu korzyści i profitów, jeżeli tylko zobliguje się do korzystania z naszych usług? Programy lojalnościowe to doskonały sposób na to, aby nie tylko zwabić klientów, ale i ich zatrzymać, a nawet uzależnić od siebie. Omawiany program działa jak skuteczna machina, gdzie każdy element odgrywa ważną rolę. Program ma być partnerski, czyli jednym słowem korzyść ma mieć każda ze stron: firma dlatego, że może liczyć na stałych, lojalnych klientów, natomiast klienci dlatego, że mogą otrzymać premie i zniżki.


Może zainteresują ciebie także

Popularne na szeroką skalę programy lojalnościowe

kupon zniżkowy
Opracowanie: cheeseslave
Na podstawie: http://www.flickr.com
Zdobywanie klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji jest jedną z wytycznych, które nie od dzisiaj zna rynek. Zbieranie punktów, które zapewniają nam znacznie tańsze zakupy, zdobywanie znakomitych i inspirujących nagród oraz atrakcyjne bonusy – tym wszystkim cechują się programy lojalnościowe. Stosuje je niemała liczba przedsiębiorców, którzy wiedzą, jak trudno jest zdobyć zaufanie osób zamawiających.


reklama na przystanku
Opracowanie: Style Raw
Na podstawie: http://www.flickr.com
Mechanizm ten jak się okazuje jest niezwykle skuteczny – przeszło połowa Polaków przyznaje, że posiada karty stałego klienta lub korzysta z jakiś programów lojalnościowych polegających na gromadzeniu punktów i tym podobne. Tego typu mechanizm daje zatem korzyści nie tylko w postaci wydawania mniejszej pieniędzy, ale i w postaci pewności, której we współczesnym świecie tak wielu ludziom brakuje – jakiej pewności? Że jeśli będzie się lojalnym i oddanym klientem, zostanie się za to w ostateczności rzeczywiście nagrodzonym i nasze działania nie pójdą na marne.
18-12-06 12:15
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.