Formy
strona albumu z czaro-białymi zdjęciami
Opracowanie: Olaf Janssen
Na podstawie: http://www.flickr.com

Jak odpowiednio wypromować nową kolekcję ubrań czyli wszystkie ważne zalety i wady lookbooków.

Chyba każda firma chce, żeby jej usługi i produkty jak najlepiej się sprzedawały, lecz bez właściwej reklamy i promocji trudno może być dotrzeć do szerszej liczby klientów. Z tego też powodu gdzie się nie spojrzy otaczają nas najróżniejsze formy reklamy i promocji, plakaty, ulotki, bilboardy czy reklamy telewizyjne oraz radiowe. W niektórych branżach będą się sprawdzać odmienne formy reklamy, skuteczne w jednej mogą się zupełnie nie sprawdzić w innej. Przykładowo w branżach odzieżowych bardzo popularne są katalogi, fachowo zwane też lookbookami.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.