Formy
strona albumu z czaro-białymi zdjęciami
Opracowanie: Olaf Janssen
Na podstawie: http://www.flickr.com

Jak odpowiednio wypromować nową kolekcję ubrań czyli wszystkie ważne zalety i wady lookbooków.

Chyba każda firma chce, żeby jej usługi i produkty miały jak najlepszą sprzedaż, jednak bez właściwej promocji i reklamy ciężko może być dotrzeć do szerszego grona klientów. Z tego też powodu gdzie się nie spojrzy otaczają nas różne formy reklam, ulotki, bilboardy, plakaty czy reklamy telewizyjne oraz radiowe. W różnych branżach będą się sprawdzać odmienne formy reklamy, bardzo skuteczne w jednej mogą się zupełnie nie sprawdzić w innej. Przykładowo w branżach odzieżowych bardzo popularne są katalogi, zwane także potocznie lookbookami.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.