VoIP
Telefon stacjonarny
Opracowanie: Hiii Fiii
Na podstawie: http://www.flickr.com

Systemy contact center - Systemy contact center już niedługo zastąpią tradycyjne call center?

W Polsce wyjątkowo łatwo sprawdzając oferty pracy, odnaleźć oferty z branży call center. Pod tym angielskojęzycznym terminem nie skrywa się nic innego jak specjalne centrum obsługi telefonicznej, które może być uznane za biuro obsługi klientów.
telefony

Znaczący wpływ technologii IP na komunikację organizacji

Każde biuro posiada telefon. Jest to narzędzie komunikacyjne absolutnie najpopularniejsze od dłuższego czasu. Oczywiście, jest poczta elektroniczna, komunikatory różnego rodzaju, ale telefon nadal jest najpopularniejszy. Zdecydowanie łatwiej i szybciej jest w wielu sprawach po prostu zadzwonić, zamiast tworzyć bardzo długiego maila, czy prowadzić rozmowę na komunikatorze.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.