VoIP
Telefon stacjonarny
Opracowanie: Hiii Fiii
Na podstawie: http://www.flickr.com

Systemy contact center - Systemy contact center już niedługo zastąpią tradycyjne call center?

W Polsce bardzo łatwo sprawdzając oferty pracy, odnaleźć oferty z sektora call center. Pod tym angielsko brzmiącym terminem nie skrywa się nic innego jak centrum obsługi telefonicznej, które uznaje się za biuro obsługi klientów.
telefony

Znaczący wpływ technologii IP na komunikację organizacji

Każda firma ma telefon. Jest to narzędzie komunikacyjne zdecydowanie najpopularniejsze od wielu lat. Oczywiście, jest poczta elektroniczna, komunikatory wszelkiego typu, lecz telefon i tak jest najpopularniejszy. Zdecydowanie łatwiej i szybciej jest w każdej sprawie zwyczajnie zadzwonić, zamiast pisać bardzo długiego maila, czy prowadzić rozmowę przez komunikator.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.