VoIP
telefony

Znaczący wpływ technologii IP na komunikację organizacji

Każda firma ma telefon. Jest to narzędzie komunikacyjne zdecydowanie najpopularniejsze od wielu lat. Oczywiście, jest poczta elektroniczna, komunikatory wszelkiego typu, lecz telefon i tak jest najpopularniejszy. Zdecydowanie łatwiej i szybciej jest w każdej sprawie zwyczajnie zadzwonić, zamiast pisać bardzo długiego maila, czy prowadzić rozmowę przez komunikator.
Telefon stacjonarny
Opracowanie: Hiii Fiii
Na podstawie: http://www.flickr.com

Systemy contact center - Systemy contact center już niedługo zastąpią tradycyjne call center?

W Polsce wyjątkowo łatwo sprawdzając oferty pracy, odnaleźć oferty z branży call center. Pod tym angielskojęzycznym terminem nie skrywa się nic innego jak specjalne centrum obsługi telefonicznej, które może być uznane za biuro obsługi klientów.
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.